Onderweg naar Calais

20 augustus 2023 - Lage Zwaluwe, Nederland

Vanmorgen om 10.00 uur zijn we met de hondjes achterin de auto, en de caravan aangehaakt vertrokken. We hebben de navigatie voorlopig ingesteld op Calais. Vandaar uit zien we het verder nog wel. We rijden gemiddeld 80 km per uur en het weer is fantastisch. Onze eerste koffiestop net genoten. De hondjes even uit de auto en een bak water gegeven. We rijden zeer relaxed en er is nog weinig oponthoud onderweg. So far so good en vooral genieten.

Inmiddels zijn we de Belgische grens over en kwamen we onderweg in de berm olifanten tegen op ware grootte. Gemaakt van allerlei stukjes drijfhout. Prachtig! Het leek erop dat er een openlucht museum was van afgedankte materialen. We zagen een helikopter, treinstel, retro auto's en scooters. Lijkt me leuk voor de terugreis.

Het is overduidelijk dat we op de Belgische snelweg zitten....een zebrapad:-)

Hahaha

De benzineprijs is hier heel aangenaam ook. Maar tanken aan de snelweg is ook hier nog 1,84.

Inmiddels ook de Franse grens bereikt en zowaar een prachtig veldje zonnebloemen gezien.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Patricia Van Der Luit Van Zelm:
    20 augustus 2023
    Wat fijn dat alles voorspoedig gaat met jullie en de hondjes geniet van en met elkaar💖💖
  2. Miranda & René Frankrijk:
    20 augustus 2023
    Dankjewel lieverd, leuk dat je op ons blog bent geweest x